Roberta Vagliani – Myanmar
Myanmar is purity and genuineness; after this trip i found myself, i found that
perfect inner peace for the spirit and the mind.
A trip to Myanmar is a mystical experience; the hospitality of the Burmese, the essence and tranquility that you breathe in the times, they give you a beautiful feeling of inner peace and serenity.
It is a timeless place and everything is done with respect.
Immerse yourself in the traditions of the place, become part of their life, on tiptoe and with respect, you can live and understand their culture and traditions better.
The Burmese welcome you with a smile, look at you with curiosity, open their doors to you and they offer their food, fruit of a profound faith.
Il Myanmar è purezza e genuinità ; dopo questo viaggio ho trovato me stessa, ho trovato quella pace interiore perfetta per lo spirito e per la mente.
Un viaggio in Myanmar è un’esperienza mistica; l’ospitalità dei birmani, l’essenza e la tranquillità che si respira nei tempi, ti trasmettono una bellissima sensazione di pace e serenità interiore.
E’ un luogo senza tempo ed ogni cosa viene fatta con rispetto.
Immergersi nelle tradizioni del posto, entrare a far parte della loro vita, in punta di piedi e con rispetto, si riesce a vivere e capire meglio, la loro cultura e le loro tradizioni.
I Birmani ti accolgono con un sorriso, ti guardano con curiosità , ti aprono le loro porte di casa e ti offrono il loro cibo frutto di una profonda fede.